torsdag den 12. juni 2014

Der er gået ged i strikkefåret

Billedet er fundet på nettet
Jeg modtog en mail fra Anne for nogle dage siden. Den drejede sig om opskriften på mine Hæklede Strikkefår. Hun kunne ikke rigtig få opskriften på fødderne til at stemme overens med mine billeder og mente, der måtte være en fejl i mønsteret. Det undrede jeg mig lidt over, for det er jo længe siden at mønsteret blev offentliggjort. De fleste fejl bliver som regel opdaget ret hurtigt og jeg ved at mange har lavet et får eller to, men der var ingen, som havde skrevet til mig før nu. Jeg ville selvfølgelig gerne undersøge sagen. Heldigvis kunne jeg fremtrylle min gamle noter og kunne med det samme se, at der manglede et par omgange med 8 masker. Derudover havde jeg også fået skrevet, at man skulle starte med at lave en magisk ring med sort garn, der skulle have stået gråt garn.
Nu har jeg rettet fejlene og jeg siger tak til Anne, fordi hun gjorde mig opmærksom på "geden"/fejlen. Nu håber jeg ikke der sidder alt for mange strikkefår rundt omkring med meget korte fødder og hænder, men jeg trøster mig med, at man sagtens kan strikke - selvom ens hænder og fødder er lige til den korte side.

Ønsker alle en dejlig dag og jeg håber, at solen også skinner på dig i dag :)

6 kommentarer:

  1. Ha ha hvor jeg elsker at læse dine indlæg:-) men tak for Info

    SvarSlet
  2. Jeg sidder her også smiler af dit indlæg - ikke mindst overskriften :-D

    Det er dejligt, når folk melder tilbage med opdagelser af fejl.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja overskriften havde jeg det også lidt sjovt med :) Det er rigtig dejligt, når folk melder tilbage - ellers er det lidt svært at opdage fejlene, da man selv ser sig blind på teksten.

      Slet
  3. Åååååhhhh.... jeg er vild med din ged! Du er nødt til at hækle en med et "smil"!
    Nu har jeg fået hæklet ben og arme, hyggeligt arbejde... og købt perler og filt... Nu skal jeg lige (!) tage mig sammen til at montere... Så bliver det nok også til et blogindlæg....

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha ja det kan da være, jeg skulle det :)
      Endnu engang tak for din tilbagemelding og jeg vil glæde mig til at se dit færdige strikkefår :)

      Slet

Læg meget gerne en kommentar - det gør mig så glad :)
Jeg svarer altid, hvis du har spørgsmål og som regel også på andre kommentarer - måske ikke lige med det samme, men ligeså snart jeg har tid

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.